بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود
بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود

آهنگ

   

 

مال خودم: یه دل میگه برم برم  یه دلم میگه نرم نرم  طاقت نداره دلم دلم  بی تو چه کنم مم مم    

 

فک کنم همه بدونین که چیه و از کیه  سلطان قلب ها عارف

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی جمعه 6 تیر 1393 ساعت 01:00

ستاره های سربی فانوسکای خاموش منو هجومه گریه از یادتو فراموش . . . از ابی

منو ببخش که ندیده می گرفتم التماس اون نگاه نگرونو . . . ناصر عبدالهی

عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد