بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود
بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود

جبهه ی دخترونه

فک کن دخترا برن جبهه  

 

.

.

.

.

.

.

کتی اون دشمنه روتیربارون کن.

-نه حیفه دلم نمیادبکشمش!خوشکله.

سارااون پسره روبمب بارون کن.

-توکه میدونی من نمیتونم خون ببینم!

مهساتفنگاروپرکن.

-باشع ی دیقه وایسادارم موهاموسشوارمیکشم!!

نیلوخشاباروبیار.

-اه!ی سوسک داره روخشابارامیره!!

پری هفتیراروپرکن.

-وای دیدین چی شد؟ناخنم شیکست!!

نازی فردامیخایم بریم خط مقدم.

-حالامن لباس چی بپوشم؟؟  

   

نظرات 5 + ارسال نظر
پرنیان شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 16:31

هه هه هه هه خیلی باحال بود

مرسی

اسماعیل یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 03:13

homa چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 14:21 http://homanoroozi.blogfa.com

Khhhhhhhhhhh kheyli bahall bood

مرسی گلممممممممممممممممممممممممم

farshad دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 17:50

yasamin شنبه 7 تیر 1393 ساعت 21:28 http://donyayeyasamin.blogsky.com/

هه باحال بود

آره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد