بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود
بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود

حمایت مسی از اسراییل و عکس های تیم بارسلونا در اسراییل

سلام  امروز یه پست تأسف بار راتون گذاشتم   

 

امیدوارم با دیدن این مطلب چهره ی واقعی  فوتبالیست های  مشهور  ببینید. 

  

برای دیدن این پست به ادامه مطلب مراجعه کنید 

 

 

  

عکس های باور نکردنی از مسی در اسرائیل

تصاویری که هم اکنون برای شما در نظر گرفته ایم، مربوط است به سفر دسته جمعی بازیکنان و کادر فنی باشگاه بارسلونا به اسرائیل که سال گذشته صورت گرفت.

با توجه به کشتار ناجوانمردانه ی کودکان غزه ای به دست رژیم غاصب صهیونیستی، لازم دونستیم که این تصاویر رو منتشر کنیم. تقاضا داریم جدا از اینکه تصاویر را مشاهده می کنید، متن کامل مطلب را نیز قرائت فرمائید.

متن خبر:

تیم فوتبال بارسلونا که با هدف “تور صلح” به سرزمین های اشغالی سفر کرده است با ظاهری کاملا یهودی در بیت المقدس ظاهر شد.
در تصاویر منتشر شده از ستاره های تیم بارسلونا آنان با کلاه مذهبی یهودیان که به سر کرده اند خاشعانه در حضور عکاسان و خبرنگاران در مقابل دیوار ندبه ایستاده اند.
انتشار تصاویر بازیکنان بارسلونا با کلاه یهودی در بیت المقدس قطعا خشم مسلمانان هوادار این تیم را خواهد برانگیخت که این مسئله می تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش محبوبیت ستاره های بارسلونا داشته باشد.
باشگاه بارسلونا که سالها ژست طرفداری از فلسطین گرفته بود اینک با این اقدامات ضد فلسطینی، آن پیشینه را نابود کرد.

حالا سئوالی اینجا پیش میاد:

باشگاه بارسلونا به کشورهای زیادی سفر می کند، اما آیا در سفرهای بارسلونا به آمریکا، ایتالیا، آلمان و… مقامات بلند پایه ی سیاسی آن کشورها به استقبال ستارگان بارسلونا می آیند؟

مشخص است که سفر بازیکنان بارسلونا به اسرائیل، سفری کاملا سیاسی بوده است. مسی و نیمار می توانستند با ارسال یک نامه

خیلی جالبه که دو روز پیش، شیمون پرز از کریس رونالدو دعوت به عمل آورد تا وی به اسرائیل سفر کند. خیلی جالبه تر اینکه شیمون پرز با جواب منفی کریس رونالدو مواجه شد. رونالدو در جواب به رئیس جمهور اسرائیل (شیمون پرز) صراحتا اعلام کرد که بین کودکان فلسطینی و پرز، دلش با کودکان فلسطینی است.

 

 

 

 

 

 

یک میلیون یورو ، هدیه ی لیونل مسی به جنایات اسرائیل + عکس

در برخی رسانه ها ادعا شده که «بازیکن تیم ملی آرژانتین، همزمان با اوج گرفتن تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه و شهادت صدها فلسطینی، یک میلیون یورو به این رژیم هدیه داد» !

به گزارش انتخاب به نقل از العالم؛ برخی گزارش های رسانه ای حاکی است که لیونل مسی یک میلیون یورو به رژیم اشغالگر صهیونیستی بخشیده است و این امر همزمان با تشدید حملات وحشیانه اسرائیل به نوار غزه و شهادت صدها فلسطینی صورت می گیرد.

این عکس نمایانگر تفاوت رونالدو و مسی هست 

البته این تنها تفاوت انها نمی باشد چرا که رونالدو با فروش توپ و کفش طلای خود به کودکان و مردم غزه کمک کرده و حمایت خود را از آنها اعلام کرده است در حالی که لیونل مسی با کمک یک میلیون یورویی به رژیم صهیونیستی وجهه خود را زیر سوال برده است 

اما سوال اینجاست که دست مسی با این کمک به خون کودکان بی گناه فلسطینی اغشته است یا خیر ؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
farshad جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 21:47

خوب دیگه چی میشه گفت

فقط باید افسوس خورد و آه کشید آههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

خدایا ...! ایوب را به زمین بفرست ... می خواهم از صبر برایش بگویم

امیرحسین یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 16:30

واقعا جای تأسف داره و جای تأمل ورزشکار بودن فقط توی زمین مسابقه نیست باید ادم بیرون از زمین هم اخلاق ورزشکاریش رو حفظ بکنه که متاسفانه چهره واقعی مسی برای همه مشخص شد و رونالدو مثل همیشه برتری خودش رو نسبت به مسی نشون داد
زنده باد رونالدو کبیر

نظر خوبی بود ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد