بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود
بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود

مینیون ها

سلام  چندتا عکس از آدم های معروف به شکل مینیون ها گذاشتم. 

 

 

 

شکیرا 

 


 

  

 ریحانا 

 


 سلنا گومز 

 


 

مایلی سایرس 


 

 

  

میکی موس 

 


 

جنگ ستارگان 

 


 

 

هیتلر 

 


 

ایکس من  

 


 

جکر 

 


 

 

رونالدو ومسی 

 


 

جاستین بیبر

نظرات 4 + ارسال نظر
کره خررررررررررررررررر چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 19:24

این دیگه چه اسمیه

Homa پنج‌شنبه 18 دی 1393 ساعت 11:04 http://www.homanoroozi.blogfa.com

وااااای اینا خیلی باحال بووووودن

آره منم خیلی ازشون خوشم میاد

فرشاد شنبه 26 مهر 1393 ساعت 22:37

بامزه بودن.

پرنیان پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 14:39

خخخخخخخخخخخخخخ خیلی باحال بببببببببببودددددددد

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد