بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود
بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود

معذرت خواهی

بچه ها من یه معذرت خواهی به همتون بدهکارم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

یادتونه وقتی بچه بودید مامان باباهاتون هی میگفتن از بچه ی مردم یاد بگیر 

اون بچه من بودم واقعا متاسفم



نظرات 2 + ارسال نظر
پریناز پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 17:54


سلام خانوم خانوما چه عجب

سرویس وبلاگدهی ملت بلاگ چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 22:43 http://melatblog.ir/

سرویس وبلاگدهی ملت بلاگ برای ساخت وبلاگ رایگان فارسی برای حمایت از زبان شیرین پارسی در پهنای اینترنت پا به عرصه نهاد و امید بتوان گامی هر چند کوچک برای اثر بخشی زبان پارسی در جهانیان انجام داد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد