بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود
بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود

نظر سنجی

سلام بچه ها من یه نظر سنجی گذاشتم لطفا حتما تو نظر سنجی شرکت کنید خوشحال میشم  ممنون نظر سنجی در مورد این وب هست لطفا نظر بدید تا اگه از نظر شما وبم مشکلاتی داره درستش کنم ممنون

از کودوم بیشتر میترسی؟؟؟

یه سوال ترسناک 

 

 

 

من که خودم  سوسک

جوک

 

 

 

ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺧﺎﻧﻮﻣﯽ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺑﺮﮔﺸﺘﻦ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﺍﺯ ﺳﺮﮐﺎﺭ، ﺩﺭ ﻧﺎﻣﻪ
ﺍﯼ ﻧﻮﺷﺖ : ﻣﻦ ﺧﻮﻧﻪ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺗﺮﮎ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﺩﯾﮕﻪ ﺣﺎﺿﺮ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﺑﺎ
ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﻢ ...
ﻭ ﻧﺎﻣﻪ ﺭﻭ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ ﻭ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﻓﺖ ﺯﯾﺮ ﺗﺨﺘﺨﻮﺍﺏ ﻗﺎﯾﻢ
ﺷﺪ ﮐﻪ ﻋﮑﺲ ﺍﻟﻌﻤﻞ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﺭﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﻧﺎﻣﻪ ﺑﺒﯿﻨﻪ !!!
ﺷﻮﻫﺮ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺯ ﺳﺮﮐﺎﺭ ﺍﻭﻣﺪ ﻭ ﻭﺍﺭﺩ ﺍﺗﺎﻕ ﺧﻮﺍﺏ ﺷﺪ ﻭ ﭼﺸﻤﺶ
ﺑﻪ ﮐﺎﻏﺬ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﻭ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﺭﻭ ﺧﻮﻧﺪ،،،
ﭘﺲ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺧﻮﻧﺴﺮﺩﯼ ﺭﻭﯼ ﮐﺎﻏﺬ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﻮﺷﺖ،
ﺩﺭ ﻫﻤﯿﻦ ﺣﯿﻦ ﺯﻧﮓ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺷﻮﻫﺮ ﺑﺼﺪﺍ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺩ ﻭ ﺷﻮﻫﺮ ﺟﻮﺍﺏ
ﻣﯿﺪﻩ :
ﺳﻼﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ، ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﻟﺒﺎﺳﺎﻡ ﻭ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻢ ﻭ ﻣﯿﺎﻡ، ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺑﺎﺵ
ﻓﺪﺍﺕ ﺷﻢ،،،
ﺧﺪﺍﺭﻭ ﺷﮑﺮ ﺍﯾﻦ ﻋﻔﺮﯾﺘﻪ، ﺯﻧﻢ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ
ﮔﻮﺭﺵ ﻭ ﮔﻢ ﮐﺮﺩﻩ، ﺍﻧﺸﺎﻟﻠﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺭﯾﺨﺘﺶ ﻭ ﻧﺒﯿﻨﻢ
ﺍﺻﻸ ﺍﺯﺩﻭﺍﺟﻢ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺑﻮﺩ،،، ﮐﺎﺵ ﻗﺒﻞ
ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺭﯾﺨﺖ نحسشو ﻣﯿﺪﯾﺪﻡ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺁﺷﻨﺎ ﻣﯿﺸﺪﻡ ﺍﻟﻬﯽ ﮐﻪ
ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﯼ ﻣﺎﻫﺖ ﺑﺮﻡ، ﻋﺰﯾﺰ ﺩﻟﻢ ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺑﺎﺵ ﻣﻦ ﺗﺎ ﻧﯿﻢ
ﺳﺎﻋﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﭘﯿﺸﺘﻢ.
ﻭ ﺑﻌﺪ ﺩﺭﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﺯﯾﺮﻟﺐ ﺁﻭﺍﺯ ﻣﯿﺨﻮﻧﺪ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺧﺎﺭﺝ ﺷﺪ
ﺯﻥ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺷﺪﺕ ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ ﻭ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﺩﺍﺷﺖ دق ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻭ ﭘﺮ ﭘﺮ
ﻣﯿﺸﺪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺧﺮﻭﺝ ﺷﻮﻫﺮﺵ، ﺍﺯ ﺯﯾﺮ ﺗﺨﺖ ﺧﻮﺍﺏ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻭ
ﺭﻓﺖ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﭼﯽ ﺭﻭﯼ ﮐﺎﻏﺬ ﺩﯾﮕﻪ ﭼﯽ ﻧﻮﺷﺘﻪ .
ﺩﯾﺪ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ :
ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﮐﻒ ﭘﺎﯼ ﭼﭙﺖ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﺑﻮﺩ،،،
لااﻗﻞ ﺧﻮﺏ خودتو ﺍﺳﺘﺘﺎﺭ ﻣﯿﮑﺮﺩﯼ، ﻣﻦ ﻣﯿﺮﻡ ﻧﻮﻥ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﻭ ﺑﺮﮔﺮﺩﻡ...!!!

                                

یارو دو دقیقه پیش زنگ زده  به جای اینکه من بگم شما، اون میگه شما؟ منم گفتم ببخشید اشتباه برداشتم

                             

- «شام چی درست کنم؟»
اولین جمله مامانم در حین جمع کردن سفره ناهار

 

                                

 لقمان را گفتند ادب از که آموختی؟

گفت: از بی ادبان

گفتند: قبل از اینکه ادب بیاموزی از کجا تشخیص دادی اونا بی ادبن؟

گفت: خب دیگه خفه شین

                                

 

یه خر آدم رو بوس کنه بهتره از اینکه یه بوس آدم رو خر کنه 

 

 

 

 

 

دختر یا پسر

 

برای انتخابت دلیل بیار

کلیپ

سلام امروز دیگه براتون کلیپ آوردم.البته باید کلیپ رو دانلود کنید.برای دانلود کردن این کلیپ آدرس زیر را انتخاب(کلیک)کنید. 

                                       

 

http://s5.picofile.com/file/8135382826/d1502a49e881f75058bfb1edf0fe5d591231906.mp4.html

عکسای خنده دار

  شرام یه خبر خوب امروز جند تا عکس خنده دار باحال آوردم 

 

 

 

 

 

 

 

  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازیگر مورد علاقه

کدومو بیش تر دوست داری؟ 

 

 

 

 

 

من که خودم همشون مخصوصا 11 

تاکسی

سوار تاکسی شدم به راننده گفتم ایستگاه آخر کجاست ؟ 

 

گفت :خونمون .میای؟ 

 

ملت اعصاب ندارنا  

 

اگه تونستی پیداش کنی

درود بی پایان به شما دوستای خوبم  

 

بین اینا یه سر  آدم هست  

 

اگه تونستی پیداش کنی 

 

اگر  تا کمتر از 10 ثانیه پیداش کردی یعنی آدم خیلی زرنگی هستی  

 

و اگر  10تا30 ثانیه پیداش کردی یعنی آدم  نسبتا زرنگی هستی  

 

و اگر بیش تر از 30 ثانیه پیداش کردی یعنی آدم خنگی هستی 

 

من که خودم 6 ثانیه ای پیداش کردم 

 

 

 

 

.. 

پیداش نکردی 

 

اگر پیداش نکردی بدو بیا پایین 

 . 

.

 

 

 

 

 

عکس باحال

سلام امروز من یه عکس خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی با حال گذاشتم

 

 

نیست نه  نیست بیشر دقت کن هست بابا خودم گذاشتم  

 

بازم نبود نه خب بگرد پیداش میکنی 

 

از قدیم گفتن  

جوینده  

 

یابنده  

 

است 

 

نبود 

 

آهان یادم اومد گاشتمش تو ادامه مطلب  

 

 

اوه اوه فحش ندها خب یادم نمیومد 

 

حالا ولش کن بدو برو ادامه مطلب  

 

عکسه که گذاشتم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خییلی خیلی  

 

باحاله  

 

ادامه مطلب ...

آبادان

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام امروز چند تا عکس کاملا واقعی از آبادان(برزیلاته) گذاشتم 

  

برای دیدن عکسا به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

ادامه مطلب ...

حمایت مسی از اسراییل و عکس های تیم بارسلونا در اسراییل

سلام  امروز یه پست تأسف بار راتون گذاشتم   

 

امیدوارم با دیدن این مطلب چهره ی واقعی  فوتبالیست های  مشهور  ببینید. 

  

برای دیدن این پست به ادامه مطلب مراجعه کنید 

 

 

ادامه مطلب ...

حیوانات

سلام بچه ها 

 

امروز چند تا عکس از حیوانات گذاشتم بینید 

 

برای دیدنشون برو ادامه مطلب 

 

 

ادامه مطلب ...

معرت خواهی

سلام به دوستای گلم 

 

میخواستم معذرت خواهی کنم  

 

چون که یه مدتی نمیتونم پست جدید بذارم  

 

امیدوارم منو ببخشید