بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود
بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود

سپاس گزاری

بهترین سسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام  دنیا به دوستان خوبم   

 

خیلی ممنونم از این که این همه نظر میدید   

 

وقتی این وبلاگو ساختم  فکر می کردم هیچ کس خوشش نمی آید   

 

اما وقتی دیدم این همه نظرات خوب برام فرستاده شده خیلی خیلی خیلی خیلی  خوشحال شدم    

 

اول از همه تشکر می کنم از پسر عمه ی عزیزم  که تو ساختن این وبلاگ من رو یاری کرد   

 

بعدم از فرناز جون هما جون  فرشاد جون شایا جونو تمام کسانی که به این وبلاگ سر زدند و نظر دادند     

 

خیلی خیلی ممنونم  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
homa پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 13:31 http://homanoroozi.blogfa.com

سلام عزیزم خواهش میکنیم
راستی فکرش رو میکردم که تو تنهایی این وبلاگ رو نساختی یکی کمکت کرده
شوخی کردم گلم دوست دارم

farshad شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 19:28

یه سوال ازت داشتم؟کی مدیریتت توی این سایت تموم می شه؟به مدیر بعدی بگو یه چیزای جالب تر بزاره ناراحت نشو شوخی کردم.

عزیزم مدیر این وبلاگ هیچ وقت عوض نمی شه

ولی خودم سعی می کنم چیزای جالب تری بزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد