بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود
بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود

ترول

نظرات 3 + ارسال نظر
farnaz یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 17:05

آخییییییی بس که این مامانا گلن

الهیییییییییی

farshad شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 23:15

خیلی قشنگبود.

مممممممممممممممممممرسسسسسسسسسسسی

مهدی شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 22:44

سلووووووووووووووووووووووووم نه
خوووووووووووووووووووبی نه
بله دیگه منم باشم تو عروسی از ساعت شیشت تا 2 شب قر بدم و فیس بدم و بشکن بزنم انگشتم اینجوری میشه نه.

چی شدههههههههههههههههه

ننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننه
بببببببببببببببببببببببببببببببببببببببباببببببببببببببببببببببببببببا

موقعی که خواب بودم اینجوری شششششششششد

به کسی نگیا درد داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد