بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود
بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود

آرایشششششششششششششش

نظرات 1 + ارسال نظر
farshad چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 19:57

دخترا کلا شبیح شکل سوم هستن چه آرایش کنن چه آرایش نکنن.

نه عزیزم حالا خواهر شما بدون آرایش اون قدر خوشگل نمیشه ولی حالا دلیل نمیشه که همه ی دخترا بد شکل باشن که

راستی شبیه این شکلیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد