بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود
بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود

قهرمان جام جهانی

سلام بچه ها  

 

قهرمان جام جهانی 2014 معلوم شد  

 

آلمان آرژانتین رو 1به 0 در وقت اضافه برد و قهرمان جام جهانی شد   

 

  

دروازه بان آلمان برنده ی دستکش طلایی شد 

 

 

 

و مسی هم برده ی بهترین بازیکن جام شد 

 

 

  

نظرات 2 + ارسال نظر
فرناز چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 19:51

خوش بحالش

روژینا پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 03:30 http://www.pinkrojina.blogfa.com

ارژانتین باید برنده میشد

ولی تو این مورد من طرفدار آلمان بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد