بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود
بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود

اگه تونستی پیداش کنی

درود بی پایان به شما دوستای خوبم  

 

بین اینا یه سر  آدم هست  

 

اگه تونستی پیداش کنی 

 

اگر  تا کمتر از 10 ثانیه پیداش کردی یعنی آدم خیلی زرنگی هستی  

 

و اگر  10تا30 ثانیه پیداش کردی یعنی آدم  نسبتا زرنگی هستی  

 

و اگر بیش تر از 30 ثانیه پیداش کردی یعنی آدم خنگی هستی 

 

من که خودم 6 ثانیه ای پیداش کردم 

 

 

 

 

.. 

پیداش نکردی 

 

اگر پیداش نکردی بدو بیا پایین 

 . 

.

 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
را متین شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 00:28

من 35 ثانیه ای پیداکردم.

farnaz جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 15:30

20ثانیه ای

خب یعنی آدم نسبتا زرنگی هستیی

پانیذ پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 14:17

من 5 ثانیه ای پیدا کردم..ایووووووول

پس آدم خیلی زرنگی هستی

فرشاد پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 00:43

من 5ثانیه ای پیداش کردم

آفرین به تو من که 6 ثانیه ای پیداش کردم

پرنیان چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 21:56

من 13 ثانیه ای پیداش کردم

خب باز خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد