بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود
بمب خنده

بمب خنده

درود خوش آمدید من ریحانه هستم مدیر این وبلاگ امید وارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لذت ببرید من برای این وبلاگ خیلی زحمت کشیدم برای همین اگه نظر بدید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم پس نظر بدید راستی به همه ی صفحه ها ی این وبلاگ سر بزنید مر30 و بدرود

درد دخترونه

میخوام از چنتا درد دخترونه براتون بگم ..


دخترا آماده باشین گـــــــریه کنـــــید !!!

 

فک کن تازه لاک زده باشی و حواست نباشه , دست کنی تو موهات !!!


از اون بدتر لاک زدی و دیرت شده و میخوای دکمه هاتو ببندی !!!


از اون فاجعه تر وقتی کامل آرایش کردی و میخوای لباس یقه اسکی بپوشی!!

نظرات 1 + ارسال نظر
پرنیان یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 20:15

واییییییییییییییییی
نگو نگو نگو که دلم خونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد